Siemens Drive ტექნოლოგია
გადამყვანები |
SINAMICS V20 ძირითადი გადამყვანები |

SINAMICS G110 სტანდარტული გადამყვანები


SINAMICS G120C კომპაქტური გადამყვანები
SINAMICS G130 კონვერტორი ჩაშენებული ერთეულები |
SINAMICS G130 არის კონვერტორი, რომელიც შეიძლება ძალიან მოქნილად გაერთიანდეს სისტემის ასოცირებულ კომპონენტებთან და დამონტაჟდეს მომხმარებლის სპეციფიკურ საკონტროლო კაბინეტებში ან პირდაპირ მანქანებში.
SINAMICS G130 კონვერტორის ჩაშენებული ერთეულები ხელმისაწვდომია შემდეგი ძაბვისა და სიმძლავრის რეიტინგებისთვის:
ხაზის ძაბვა | ძალაუფლება |
---|---|
380 ... 480 V 3 AC | 110 ... 560 kW |
500 ... 600 V 3 AC | 110 ... 560 kW |
660 ... 690 V 3 AC | 75 ... 800 kW |
დამატებითი ელექტრული კომპონენტების ფართო სპექტრი საშუალებას აძლევს წამყვანი სისტემის ოპტიმიზაციას კონკრეტული მოთხოვნებისთვის. კონფიგურაცია და გაშვება მნიშვნელოვნად გამარტივებულია წინასწარ განსაზღვრული ინტერფეისებით.
სენსორული ვექტორული კონტროლის კონტროლის სიზუსტე შესაფერისია უმეტეს აპლიკაციებისთვის, რაც ნიშნავს, რომ არ არის საჭირო დამატებითი ფაქტობრივი სიჩქარის მნიშვნელობის შიფრატორი.
თუმცა, კოდირების შეფასების ერთეულები ხელმისაწვდომია SINAMICS G130 კონვერტორებისთვის, რათა მათ შეუძლიათ მიმართონ აპლიკაციებს, რომლებიც საჭიროებენ ენკოდერს მცენარეთა სპეციფიკური მიზეზების გამო.
საკონტროლო განყოფილებას, დენის მოდულსა და SINAMICS-ის სხვა აქტიურ კომპონენტებს შორის კომუნიკაცია ხორციელდება DRIVE-CLiQ, დისკის შიდა ინტერფეისის მეშვეობით. DRIVE-CLiQ კავშირები, რომლებიც ხელმისაწვდომია სხვადასხვა სიგრძის წინასწარ აწყობილი კაბელის სახით, საშუალებას იძლევა სრული გადამყვანი სისტემის სწრაფად აწყობა.
პროცესის კონტროლის სისტემასთან კომუნიკაციისთვის, CU320‑2 საკონტროლო ერთეულთან არის PROFIBUS ან PROFINET ინტერფეისი სტანდარტულად. ინტერფეისი ასევე შეიძლება გაფართოვდეს ციფრული და ანალოგური შეყვანით და გამოსავლებით. ამ მიზნით მოწოდებულია TM31 ტერმინალის მოდული და TB30 ტერმინალის დაფა. დამატებითი გაფართოების ბარათების დაყენება ასევე შესაძლებელია EtherNet/IP და Modbus TCP-ის საშუალებით კომუნიკაციის დასაშვებად.

SINAMICS S220 ჩაშენებული ერთეული
SINAMICS S120 წიგნების ზომის ფორმატით, Siemens არის მსოფლიოში წამყვანი გადაწყვეტილებების მიმწოდებელი ჩარხები/წარმოების მანქანები და ზოგადი მოძრაობის კონტროლის აპლიკაციებისთვის. გამოყენებულია მრავალფეროვან სფეროებში, ინდუსტრიებსა და აპლიკაციებში, Siemens აწვდის მომხმარებლის გამორჩეულ სარგებელს და ინდუსტრიის ცოდნას SINAMICS S120-ით.
მოთხოვნები, რომლებსაც წამყვანი გადაწყვეტილებები უნდა აკმაყოფილებდეს, მუდმივად იცვლება და იზრდება. მანქანური გადაწყვეტილებები უნდა იყოს იდეალურად მორგებული ერთმანეთზე, შესთავაზოს ფუნქციონალურობისა და ხარისხის უმაღლესი დონე, ამავე დროს იყოს ეკონომიური და მარტივი დანერგვა მთელს დაფაზე.
SINAMICS S220 წიგნების ზომის ფორმატით, Siemens აძლიერებს დადასტურებულ SINAMICS S120 სერიას მნიშვნელოვნად უფრო ძლიერი ფუნქციებითა და განსაკუთრებით კომპაქტური მოდულებით და იძლევა პასუხებს მომავალ მოთხოვნებზე. SINAMICS S220 არის საიმედო, მტკიცე და ინოვაციური მაღალი ხარისხის გადაწყვეტა, რომელიც აკმაყოფილებს IoT და სამრეწველო უსაფრთხოების ყველა მოთხოვნას.
SINAMICS S220 სმარტ ხაზის მოდული და საავტომობილო მოდული პირველი ნაბიჯებია აპრობირებული SINAMICS S120 დიაპაზონის ინოვაციისთვის.
Smart Line მოდულები და საავტომობილო მოდულები არის SINAMICS S220-ის განუყოფელი ნაწილი წიგნის ზომის ფორმატში და ხასიათდება შესრულების უმაღლესი დონით, მაქსიმალური მოქნილობით, მომხმარებლის კეთილგანწყობის მაღალი ხარისხით და ციფრულობისთვის ვარგისიანობით. ისინი ხელმისაწვდომია ორ ვერსიაში (C და D ტიპის). მათი უფრო მაღალი სიმძლავრის სიმკვრივე, მეტი გადატვირთვის შესაძლებლობა და ზუსტი განზომილება ნიშნავს, რომ ეკონომიური მანქანების გადაწყვეტილებები შეიძლება განხორციელდეს.
SINAMICS S220 ძრავის მოდულები გამოირჩევა უკიდურესად კომპაქტური დიზაინით. მოდულის სიგანე შემცირდა 50 %-მდე, რაც მნიშვნელოვნად ამცირებს საკონტროლო კაბინეტში საჭირო ადგილს და, თავის მხრივ, ამცირებს ხარჯებს. ასევე ხელმისაწვდომია დამატებითი თხელი ძრავის მოდულები და საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს აირჩიონ ზუსტი მოდულები მათი აპლიკაციისთვის.
მათი ინოვაციური მექანიკური დიზაინის წყალობით, Smart Line მოდულები და საავტომობილო მოდულები არის მარტივი და საიმედო ინსტალაცია და ძალიან გამძლე.
SINAMICS S220 Smart Line მოდულების და ძრავის მოდულების ფუნქციონირება შესაძლებელია CU320-2 საკონტროლო განყოფილებით (SINAMICS firmware V5.2 SP3 HF10-ის მიხედვით).
Smart Line მოდულებს შეუძლიათ ენერგიის მიწოდება და რეგენერაციული ენერგიის მიწოდების სისტემაში დაბრუნება. დამუხრუჭების მოდული და დამუხრუჭების რეზისტორი საჭიროა მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ დრაივები უნდა შენელდეს კონტროლირებადი წესით ელექტროენერგიის გათიშვის შემდეგ (ე.ი. როდესაც ენერგიის აღდგენა შეუძლებელია მიწოდებაში). როდესაც Smart Line Module გამოიყენება როგორც წყარო, შესაბამისი ხაზის რეაქტორი უნდა იყოს დაინსტალირებული. ხაზის ფილტრი შეიძლება დამონტაჟდეს სურვილისამებრ, რათა უზრუნველყოფილი იყოს EN 61800-3-ში C2 კატეგორიისთვის დადგენილ ლიმიტებთან შესაბამისობა.
ძაბვის DC ბმული და ძრავის მიწოდების ინვერტორი ინტეგრირებულია ძრავის მოდულში.
საავტომობილო მოდული (ხელმისაწვდომია როგორც ერთი ძრავის მოდული და ორმაგი ძრავის მოდული) არის კვების ერთეული (ინვერტორი). ის წარმოქმნის ცვლადი ძაბვას ცვლადი სიხშირით DC კავშირის ძაბვისგან, რომელიც კვებავს დაკავშირებულ ძრავ(ებ)ს.
წამყვანის განზომილება TIA შერჩევის ხელსაწყოში
აპლიკაციის სპეციფიკური მოთხოვნების დადგენა შესაძლებელია დისკის ტექნოლოგიის განზომილების გამოყენებით TIA Selection Tool-ში. ეს შეიძლება შეიცავდეს ძრავებს, გადაცემათა კოლოფებს და კონვერტორებს. ინსტრუმენტი მხარს უჭერს საკონტროლო ფუნქციების კონფიგურაციას და განზომილებას ღია და დახურული მართვის მარყუჟით. ასევე შეიძლება შედგეს ტექნიკური დოკუმენტაცია ტექნიკური წამყვანი სისტემის მახასიათებლებით, ასევე SiePortal-ის საშუალებით შეკვეთის პროდუქციის სია.

SINAMICS S120 Combi
მიმოხილვა
SINAMICS S120 Combi არის ძალიან კომპაქტური და უხეში ამძრავის კონცეფცია, რომელიც მორგებულია კომპაქტური ბრუნვისა და საღეჭი მანქანებისთვის.


SINAMICS S150 კონვერტორი კაბინეტის ერთეულები |
SINAMICS S150 კონვერტორის კაბინეტის ბლოკები განსაკუთრებით შესაფერისია ყველა ცვლადი სიჩქარის ერთღერძიანი დისკისთვის მაღალი შესრულების მოთხოვნებით, ანუ დისკებისთვის:
- მაღალი დინამიური მოთხოვნები
- ხშირი დამუხრუჭების ციკლები და დამუხრუჭების ენერგიის მაღალი დონე
- ოთხკუთხედიანი ოპერაცია
SINAMICS S150 გთავაზობთ მაღალი ხარისხის სიჩქარის კონტროლს შესანიშნავი სიზუსტით და მაღალი დინამიური პასუხით.
ხელმისაწვდომია შემდეგი ძაბვები და სიმძლავრეები:
ხაზის ძაბვა
380 ... 480 V 3 AC 110 ... 800 kW
500 ... 690 V 3 AC 75 ... 1200 kW
Degrees of protection are IP20 (standard) and optionally IP21, IP23, IP43 and IP54.
Line and motor-side components as well as additional monitoring devices can be installed in the converter cabinet units.
A wide range of electrical and mechanical components enable the drive system to be optimized individually to suit customer requirements.
SINAMICS S120 Chassis Format Units

ფუნქცია
კომუნიკაცია უფრო მაღალი დონის კონტროლერთან და მომხმარებლის ტერმინალის ზოლთან
როგორც მომხმარებლის ინტერფეისი უმაღლესი დონის კონტროლისთვის, სტანდარტულად არის PROFIBUS ან PROFINET საკომუნიკაციო ინტერფეისი საკონტროლო ერთეულზე CU320-2; ასევე არის გაფართოებები, როგორიცაა Terminal Module TM31, Terminal Board TB30 და მოდულები CANopen-ის ან EtherNet/IP-ის საშუალებით კომუნიკაციისთვის.
ეს ინტერფეისები შეიძლება გამოყენებულ იქნას სისტემის უფრო მაღალი დონის კონტროლერთან დასაკავშირებლად ანალოგური და ციფრული სიგნალების გამოყენებით, ან დამატებითი ერთეულების დასაკავშირებლად.
დამატებითი ინფორმაციისთვის იხილეთ SINAMICS დაბალი ძაბვის საინჟინრო სახელმძღვანელო.
ღია და დახურული მარყუჟის კონტროლის ფუნქციები
SINAMICS S120-ს შეუძლია გამოიყენოს დინამიური, მაღალი სიზუსტის დახურული მარყუჟის ვექტორული კონტროლი (ამძრავის ობიექტის ტიპი VECTOR) ან მაღალი დინამიური დახურული მარყუჟის სერვო კონტროლი (დისკის ობიექტის ტიპი SERVO).
პროგრამული უზრუნველყოფა და დამცავი ფუნქციები
სტანდარტულად ხელმისაწვდომი პროგრამული ფუნქციები აღწერილია ქვემოთ:
პროგრამული უზრუნველყოფა და დამცავი ფუნქციები | აღწერა |
---|---|
მითითებული წერტილის შეყვანა | დაყენების წერტილი შეიძლება განისაზღვროს როგორც შიდა, ასევე გარედან; შიდა, როგორც ფიქსირებული დაყენების წერტილი, მოტორიზებული პოტენციომეტრის დაყენების წერტილი ან სირბილის დაყენების წერტილი, გარედან საკომუნიკაციო ინტერფეისის ან ანალოგური შეყვანის მეშვეობით. შიდა ფიქსირებული დანიშნულების წერტილი და მოტორიზებული პოტენციომეტრის დაყენების წერტილი შეიძლება შეიცვალოს ან დარეგულირდეს ნებისმიერი ინტერფეისის საკონტროლო ბრძანებების მეშვეობით. |
ძრავის იდენტიფიკაცია | ძრავის ავტომატური იდენტიფიკაციის ფუნქცია აჩქარებს და ამარტივებს ექსპლუატაციას და ოპტიმიზებს დისკის დახურულ მარყუჟის კონტროლს. |
რამპის ფუნქციის გენერატორი | მოსახერხებელი რამპის ფუნქციის გენერატორი ცალ-ცალკე რეგულირებადი ასვლისა და დაწევის დროებით, ქვედა და ზედა სიჩქარის დიაპაზონში დამრგვალების რეგულირებადი დროით, საშუალებას აძლევს ძრავას შეუფერხებლად აჩქარდეს და დამუხრუჭდეს. ეს იწვევს სიჩქარის კონტროლის კარგ რეაქციას და ხელს უწყობს მექანიკურ სისტემაზე სტრესის შემცირებას. ქვედა პანდუსის პარამეტრიზაცია შესაძლებელია ცალკე სწრაფი გაჩერებისთვის. |
Vdc max კონტროლერი | Vdc max კონტროლერი ავტომატურად აფერხებს გადაჭარბებულ ძაბვას DC ბმულზე, თუ დაყენებული პანსი ძალიან მოკლეა, მაგალითად. ამან შეიძლება ასევე გაახანგრძლივოს ჩამოსვლის დრო. შენიშვნა: ამ ფუნქციას აქვს აზრი მხოლოდ ერთღერძიანი აპლიკაციებისთვის. |
კინეტიკური ბუფერირება (KIP) | ხაზის მიწოდების ხანმოკლე შეფერხებისთვის, მბრუნავი დისკის კინეტიკური ენერგია გამოიყენება DC კავშირის ბუფერისთვის და, შესაბამისად, ხელს უშლის შეცდომის გამორთვას. გადამყვანი მუშაობს მანამ, სანამ დისკს შეუძლია უზრუნველყოს რეგენერაციული ენერგია მისი მოძრაობის შედეგად და DC კავშირის ძაბვა არ დაეცემა გამორთვის ზღურბლს ქვემოთ. როდესაც ხაზის მიწოდება აღდგება ამ დროის განმავლობაში, დისკი კვლავ უპრობლემოდ აჩქარდება მის დანიშნულ სიჩქარემდე. |
ავტომატური გადატვირთვა | ავტომატური გადატვირთვა ხელახლა ჩართავს დისკს, როდესაც ელექტროენერგია აღდგება დენის გათიშვის შემდეგ და აწევს მიმდინარე სიჩქარის დადგენილ წერტილამდე. |
ფრენის გადატვირთვა | ფრენის გადატვირთვის ფუნქცია საშუალებას აძლევს გადამყვანს გადაერთოს ძრავზე, რომელიც ჯერ კიდევ ბრუნავს. არჩევითი VSM10-ით გათვალისწინებული ძაბვის აღქმის შესაძლებლობით, დიდი ინდუქციური ძრავებისთვის ფრენის გადატვირთვის დრო შეიძლება მნიშვნელოვნად შემცირდეს, რადგან ძრავის დემაგნიტიზაცია არ არის საჭირო. |
ტექნოლოგიის კონტროლერი (PID) | ტექნოლოგიური კონტროლერის (PID კონტროლერი) ფუნქციური მოდულის გამოყენებით, შეიძლება განხორციელდეს დონის ან ნაკადის კონტროლი და რთული დაძაბულობის კონტროლი. არსებულ D კომპონენტს შეუძლია იმოქმედოს როგორც სისტემის გადახრაზე, ასევე რეალურ მნიშვნელობაზე (ქარხნული პარამეტრები). P, I და D კომპონენტები დაყენებულია ცალკე. |
უფასო ფუნქციური ბლოკები (FFB) | თავისუფლად პროგრამირებადი ფუნქციური ბლოკების გამოყენებით, მარტივია ლოგიკური და არითმეტიკული ფუნქციების განხორციელება SINAMICS დისკის სამართავად. ბლოკების დაპროგრამება შესაძლებელია ოპერატორის პანელზე ან STARTER-ის გაშვების ხელსაწყოზე. |
დისკის მართვის დიაგრამა (DCC) | Drive Control Chart (DCC) არის დამატებითი ინსტრუმენტი SINAMICS-ისთვის ტექნოლოგიური ფუნქციების მარტივი კონფიგურაციისთვის. ბლოკის ბიბლიოთეკა შეიცავს საკონტროლო, არითმეტიკული და ლოგიკური ბლოკების დიდ არჩევანს, ასევე ღია მარყუჟის და დახურული მარყუჟის კონტროლის ფუნქციებს. მოსახერხებელი DCC რედაქტორი იძლევა მარტივ გრაფიკაზე დაფუძნებულ კონფიგურაციას, საშუალებას აძლევს საკონტროლო მარყუჟის სტრუქტურებს ნათლად იყოს წარმოდგენილი და უზრუნველყოფს უკვე შექმნილი სქემების ხელახალი გამოყენების მაღალ ხარისხს. DCC არის დანამატი STARTER-ის გაშვების ხელსაწყოსთვის (იხ. ინსტრუმენტები და ინჟინერია). |
SINAMICS ტექნოლოგიის გაფართოებები (SINAMICS TEC) | SINAMICS TEC არის კონფიგურირებადი ფუნქციები ან Siemens ტექნოლოგიები, რომლებიც შეიძლება დაემატოს firmware ფუნქციების გაფართოებას. ეს გაფართოებები შექმნილია იმისთვის, რომ დაუშვას უაღრესად რთული, აპლიკაციისთვის სპეციფიკური ამოცანების განხორციელება სხვადასხვა სექტორისთვის - როგორიცაა შენახვისა და მოპოვების მანქანები. დამატებითი ინფორმაცია Technology Extensions (TEC) შესახებ მოცემულია განყოფილებაში "ტექნოლოგიის ფუნქციები". |
I2t სენსორული ძრავის დაცვისთვის | კონვერტორის პროგრამაში შენახული ძრავის მოდელი ითვლის ძრავის ტემპერატურას მიმდინარე სიჩქარისა და დატვირთვის საფუძველზე. ტემპერატურის უფრო ზუსტი გაზომვა, რომელიც ასევე ითვალისწინებს გარემოს ტემპერატურის გავლენას, შესაძლებელია ტემპერატურის პირდაპირი გაზომვის საშუალებით ძრავის გრაგნილში Pt100/KTY84 სენსორების გამოყენებით. |
ძრავის ტემპერატურის შეფასება | ძრავის დაცვა KTY84, PTC, Pt100 ან Pt1000 ტემპერატურის სენსორის შეფასებით. როდესაც დაკავშირებულია KTY84 ტემპერატურის სენსორი, ზღვრული მნიშვნელობები შეიძლება დაყენდეს განგაშის ან გამორთვისთვის. PTC თერმისტორის მიერთებისას, შეიძლება განისაზღვროს სისტემის რეაქცია თერმისტორის ამოქმედებაზე (განგაში ან გათიშვა). |
ძრავის ბლოკირების დაცვა | დაბლოკილი ძრავა გამოვლენილია და დაცულია თერმული გადატვირთვისგან გაუმართაობის გამო. |
სამუხრუჭე კონტროლი | "მარტივი სამუხრუჭე კონტროლი" მუხრუჭების დაჭერის კონტროლისთვის: დამჭერი სამუხრუჭე გამოიყენება დისკების დასაცავად არასასურველი მოძრაობისგან დეაქტივაციისას. "გაფართოებული სამუხრუჭე კონტროლის" ფუნქციის მოდული რთული სამუხრუჭე კონტროლისთვის, მაგ. ძრავის დამჭერი მუხრუჭებისთვის და ოპერატიული მუხრუჭებისთვის: უკუკავშირის სიგნალით დამუხრუჭებისას, სამუხრუჭე კონტროლი რეაგირებს მუხრუჭის უკუკავშირის სიგნალის კონტაქტებზე. |
დაწერე დაცვა | ჩაწერის დაცვა, რათა თავიდან აიცილოთ პარამეტრების უნებლიე შეცვლა (პაროლის ფუნქციის გარეშე). |
ნოუ-ჰაუს დაცვა | ნოუ-ჰაუს დაცვა შენახული მონაცემების დაშიფვრისთვის, მაგ. კონფიგურაციის ნოუ-ჰაუს დასაცავად და ცვლილებებისა და დუბლირებისგან დასაცავად (პაროლის ფუნქციით). |
ვებ სერვერი | ვებ სერვერი აწვდის ინფორმაციას დისკის განყოფილების შესახებ მისი ვებ გვერდების საშუალებით. ვებ სერვერზე წვდომა ხდება ვებ ბრაუზერის გამოყენებით დაუცველი (http) ან დაცული გადაცემის პროტოკოლით (https). |
დენის ერთეულის დაცვა
დენის ერთეულის დაცვა | აღწერა |
---|---|
მიწის ხარვეზის მონიტორინგი გამოსავალზე | გამომავალზე დამიწების გაუმართაობა გამოვლენილია მთლიანი დენის მონიტორის მიერ და იწვევს დამიწებული სისტემების გამორთვას. |
ელექტრონული მოკლე ჩართვის დაცვა გამოსავალზე | გამომავალზე (მაგ., კონვერტორის გამომავალ ტერმინალებზე, ძრავის კაბელში ან ძრავის ტერმინალის ყუთში) გამოვლინდა მოკლე ჩართვა და გადამყვანი ითიშება "შეცდომით". |
თერმული დაცვა გადატვირთვისაგან | განგაში პირველად გამოიცემა, როდესაც გადაჭარბებული ტემპერატურის ბარიერი რეაგირებს. თუ ტემპერატურა განაგრძობს მატებას, მოწყობილობა ან ითიშება ან დამოუკიდებლად არეგულირებს პულსის სიხშირეს ან გამომავალ დენს ისე, რომ თერმული დატვირთვა შემცირდეს. გაუმართაობის მიზეზის აღმოფხვრის შემდეგ (მაგ. გაგრილება გაუმჯობესდა), თავდაპირველი ოპერაციული მნიშვნელობები ავტომატურად განახლდება. |

SINAMICS S120 Chassis-2 ფორმატის გადამყვანი ერთეულები
SINAMICS S120 დისკის სისტემა სრულყოფილად მოერგება სხვადასხვა დისკის ამოცანების მრავალფეროვნებას.
საკონტროლო განყოფილება შეირჩევა გასაკონტროლებელი დისკების რაოდენობისა და შესრულების საჭირო დონის მიხედვით, ხოლო ენერგეტიკული ბლოკი უნდა შეესაბამებოდეს მოთხოვნებს რეგენერაციული უკუკავშირის შესაძლებლობებთან ან ენერგიის გაცვლასთან დაკავშირებით. საკონტროლო განყოფილებასა და კვების ბლოკს შორის კავშირი ხდება ძალიან მარტივად DRIVE-CLiQ ციფრული სისტემის ინტერფეისის გამოყენებით.
შემდეგი მოწყობილობები ხელმისაწვდომია შასი-2 ფორმატში:
Active Infeeds (აქტიური ხაზის მოდული და აქტიური ინტერფეისის მოდული)
საავტომობილო მოდულები
ჩაშენებული ერთეულების ხაზგასმა შასი-2 ფორმატში
კომპაქტური, ინოვაციური მექანიკური დიზაინი შემცირებული კვალით
საავტომობილო მოდულების რეიტინგული პულსის სიხშირე 2.5 kHz
ოპტიმიზებული დერიტირება
გაგრილების ინოვაციური კონცეფცია
მდგომარეობის მონიტორინგი
მოწყობილობის ვენტილატორების ძალიან მარტივი შეცვლა